Λοιπόν, επειδή κάποιοι έχουν μπει σε πειρασμό να τεστάρουν την κοινή γνώμη και αυτό διότι χωρίς την περιβόητη "κοινωνική συναίνεση" ΔΕΝ γίνεται το ποθούμενο, η εικόνα στο Λιμάνι της Ιτέας, επαναλαμβάνεται. Για πρώτη φορά στην ιστορία του Λιμανιού, ελλιμενίζονται με στάση διαρκείας
μεταλλευματοφόρα πλοία, τα οποία έχουν μεγάλη άπλα και δυνατότητα ελλιμενισμού
στις εγκαταστάσεις τους, όπως χρόνια και χρόνια γινόταν. Το οποίο Λιμάνι και
ιστορικό μπορεί να αποδειχθεί από τις ενάλιες αρχαιότητες(πέτρινη κατασκευή
παλαιού κρηπιδώματος) και σε αρχαιολογικό χώρο βρίσκεται (Μυκηναϊκοί οικισμοί,
τάφοι Αγ. Αναργύρων, Αρχαία Κίρρα) και είναι το λιμάνι του Ομφαλού της γης,
μέρος του καμένου Δελφικού Τοπίου...
Αξίζει να αναζητήσουμε τον φυσικό προϊστάμενο του Λιμενικού Ταμείου Φωκίδας που είναι η Αντιπεριφέρεια και παράλληλα κάποιο alter ego πολιτικό πρόσωπο από την Φωκίδα το οποίο συμμετείχε στον Εθνικό Χωροταξικό Σχεδιασμό της χώρας και μάλιστα είχε δημοσιοποιηθεί το γεγονός με συνεντεύξεις και τηλεοπτικές εκπομπές...
Ο σχεδιασμός αυτός σε ό,τι αφορά την Φωκίδα και ιδιαίτερα το Λιμάνι της Ιτέας, δηλαδή τις ακτοπλοϊκές δυνατότητες του Δήμου Δελφών, όρισε ένα από τα γνωστότερα λιμάνια του κόσμου ως 3ης κατηγορίας, δηλαδή ως Λιμένα Μείζονος Ενδιαφέροντος...και παράλληλα αποκλείει το λιμάνι της Ιτέας από τα Λιμάνια Κρουαζιέρας!! και το τοποθετεί στα εμπορευματικά και με φορτία ΧΥΔΗΝ...(τα περί αλιευτικών αφορούν την Μαρίνα).
Η
εικόνα του λιμανιού με τις τουριστικές διεθνείς σημαίες να χαιρετίζουν τα τρία
φορτηγά!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου