
Κοινώς
επικρατεί ένα μπάχαλο με τους λογαριασμούς και καλό θα είναι η Δημοτική
Αρχή να κοιτάξει λίγο το θέμα, γιατί οι πολίτες έχουν ήδη αρχίζει να
εξαγριώνονται.
Πάντως σε
επικοινωνία που είχαμε με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο κ. Στάθη Μαντζώρο,
ανέφερε πως όποιος πολίτης αντιμετωπίζει πρόβλημα με τους λογαριασμούς
του, μπορεί να απευθύνεται στην Δημοτική Ενότητα που διαμένει,
προκειμένου να αποκατασταθεί η όποια αδικία έχει δημιουργηθεί εις βάρος
του.




Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου